niedziela, 23 marca 2014

Włóczka i druty-poczatki

Hej. Pewnie nie wiecie, ale mam wiele zainteresowań. Jednym z nich są robótki na drutach. Pierwsze rządki zaczęłam robić jak miałam 9-10 lat, ale szybko mi się znudziło. Wtedy uczyła mnie mama, ale kiedy po trzech latach chciałam wrócić do drutów okazało się, że już nic nie pamięta i musiałam szukać innego nauczyciela. Do tej pory zrobiłam szalik dla babci w wiśniowym kolorze i jestem w trakcie robienia drugiego szalika tym razem białego. Jeszcze nie wiem kto go dostanie.radosna buźka

Oprócz szalika zaczęłam robić czapkę (skończę pewnie na zimę) uszatkę. Wzór wzięłam stąd, ale trochę go przerobiłam. Czapkę robię z trzech różnych włóczek splątanych ze sobą. Na razie mam tylko uszy, ale niedługo zacznę robić resztę.

I jak może być?radosna buźka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz